Monday, April 25, 2011

I'am Pregnant - 2 months



Wahhh dah lama tak update ni... sejak mebuk kepayang melanda jiwa.....


Ermmm bermula pada 5-6 April lalu aku ada rasa pening pusing2... tak lalu makan.. dan paling ketara... aku masuk ke kantin.. trus nak uwekkkk... ermm konpius gak....


pastu, aku terasa nak makan tomyam... order kat kantin.... makan jer rasa kari.. suap jer rasa kari... uwwekkkk.... thanks to kak ani sbb tolong habiskan..... katanya... aku makan rasa tomyam ja... awat hang makan rasa kari....


so, ok lagi....


next weeknya... aku asik pening ajerrr... perut pn kurang selesa... berangin... hmm camna aku nak buat nih....


then pada 16 april 2011 aku telah memberanikan diri untuk buat.... pregnancy test.... aku beli sehari sebelum tu... pagi-pagi bangun subuh tu.. terus jer aku buat test...


JENG JENG JENG.............. Alhamdullilah... its DOUBLE LINE..... terus aku kejutkan en husband untuk beritahu....


Monday 18 April 2011 aku ke Klinik UTM untuk confirmkan berapa bulan.. and rupanya aku dah 2 bulan (8weeks).... aku bersyukur dengan kurniaan yang tidak aku rancangkan ini.... alhamdullilah...


ermm.. pastu baru aku perasan... akma suka sgt gigit ibu jari kaki... (kata org tua-tua itu tandanya nak adik lagi....) sambil senyum gembira.....


SEKARANG AKU PRENGNANT ANAK KEDUA KAMI....... SYUKUR ALHAMDULLILAH....






No comments:

Post a Comment