Tuesday, April 5, 2011

Aktiviti hari nih... 5.4.2011

Hahahaha.... dah berkurun rasanya aku tak update blog nih.... maklumla, semenjak dah jadik ibu nih... sibuk jer memanjang.... sampai tak dan nak update2 blog... ntah kena angin apa lak ari nih, ter RAJIN.. mungkin sebab dah ada TOSHIBA 10kg kot.... hahhahaha......


Kelmarin aku EL... (alamak borang cuti blum tulis lagi la...) , tetiba ari ni atas meja ada note kecik.... berbunyik... Pn Arbakyah, hari ni ada kursus ms frontpage pukul 10pg... Alamakkkkk... kena gi kursus la pulak..... surat mana? blum dapat... ades... meja aku ada penuh kerja nak wat nih... camna nih...


dok termenung jap... erm pi sajalah.. demi "ILMU" yang bakal aku dapat.... sampai depan pintu bilik kursus tertera... kursus 5 & 6 hb... alamak lagi... 2hari daaa..... ermm masak la aku...


apa pun demi ilmu.... ku ikut jugak.... hahhahah.. dengan semangat nak dapat SIJIL...hehehheh



so, 2 hari la meja aku akan sepah nyepah dengan kerja..... nasib ler...



@ jam kul 7.15 dah... nak p amik anak... td dia tido lagi....




No comments:

Post a Comment