Sunday, February 23, 2014

BerKepuk-Kepuk Debu.. 2014 aku Datang

Assalamualaikum wbt....


Tersedar aku dari mimpi yang panjang... setelah aku menjengah sebuah blog, saat aku scroll down terpandang satu blog... Eh itu blog aku..!! Baru aku teringat... rupa-rupanya sudah begitu lama aku tidak meng"UPDATE" blog aku ini sejak lahirnya 2nd Baby.. sudah setahun beb...

Fuhh sibuk sungguh ummi ini yer....

Memang tidak dapat disangkal, sejak ada 2 orang anak ini, life aku agak FULLY PACK... dari subuh sampai la tengah malam. Tetiba teringat kat arwah emak (Al-Fatihah buatmu mak..), macam mana mak boleh uruskan semuanya seorang diri sejak abah meninggal (Al-Fatihah buatmu abah) dari A to Z kami 4 beradik... Mak memang DASAT... terbaiklah....!

TAHUN 2014 / 1435 -1436 H

Alhamdulillah... syukur, aku masih survive tahun ini... 

2014 aku telah berazam untuk membuka lembaran baru bagi aku dan kimieys family... "We need some changes".. ahak's... yup betul.. Mr.H kata tahun ini ummi mesti berjuang untuk dapatkannya.... Mudahan dengan restu dan doa suami tercinta... aku harap Azam 2014 akan dapat dilaksanakan... 

DAN.... salah satu azam aku adalah akan update blog ini selalu.... hopefully....!

Perjalanan hidupku ... buah hati ummi



No comments:

Post a Comment